موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:402023-10-23ورزشي

بازی های پاراآسیایی| پرتابگران مدال آور ایران: افتخار می کنیم پرچم ایران را به اهتزاز درآوردیم


3 پرتابگر دیسک ایران که موفق شدند مدال های طلا، نقره و برنز بازی های پاراآسیایی را از آن خود کنند، از این که پرچم ایران را به اهتزاز درآورده اند احساس غرور کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی فارس از چین، در رقابت های پرتاب دیسک چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی امروز دوشنبه در رقابت کلاس ادغامی F51-52-53 ، علیرضا مختاری ، اسدالله عظیمی و رشید مسجدی مدال های طلا و نقره و برنز را کسب کردند.

علیرضا مختاری پس از کسب مدال طلای این دوره از بازیها گفت: افتخار می کنم که به عنوان یک ایرانی و به خصوص یک اصفهانی توانستیم به ایران موفقیت برسم و پرچم ایران را به اهتزاز در بیاورم.

قطعا بدون حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک این موفقیت به دست نمی آمد.

  اسدالله عظیمی که مدال نقره را به خود اختصاص داد در این مورد گفت: برای رسیدن به این موفقیت سختی های زیادی کشیدیم و همه کمک کردند تا نام و پرچم ایران سربلند و سرافراز باشد.

از آنهایی که ما را مورد حمایت قرار دادند تشکر می کنم.

  رشید مسجدی نیز که مدال برنز را از آن خود کرد تا سکوی این ماده کاملا ایرانی باشد، گفت: خدا را شاکر هستم که کمک کرد تا روز ماندگاری برای پارادوومیدانی ایران رقم بخورد و یک سکوی کاملا ایرانی را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های پاراآسیایی| پرتابگران مدال آور ایران: افتخار می کنیم پرچم ایران را به اهتزاز درآوردیم

بازی های پاراآسیایی| پرتابگران مدال آور ایران: افتخار می کنیم پرچم ایران را به اهتزاز درآوردیم